Showing all 3 results

Kümme põhjust, miks otsekohe kustutada kõik oma sotsiaalmeedia kontod

14.99  sis KM

Teil on võib-olla raske ette kujutada elu ilma oma sotsiaalmeedia kontodeta, kuid virtuaalmaailma teerajaja Jaron Lanier kinnitab, et meile tuleks kasuks, kui meil neid ei oleks. Sotsiaalmeedia mürgisest haardest pagemiseks on Lanieri sõnul palju põhjusi. Sotsiaalmeedia kipub meis esile tooma halvemat, muudab poliitika hirmuäratavaks, hullutab meid illusioonidega populaarsusest ja edust, rikub meie suhted tõega, lahutab meid petliku „seotuse“ või „ühendatusse“ varjus teistest inimestest ja röövib meilt meie vaba tahte – kõike seda halastamatu, suunatud reklaamivoo abil. Kuidas jääda iseseisvaks maailmas, kus me oleme pideva jälgimise all, kus meid pidevalt mõõdistavad mingid algoritmid, mida juhivad maailmaajaloo rikkaimad kompaniid, kelle rikkuse ainus allikas on see, et neile makstakse meie käitumise manipuleerimise eest? Kuidas peaks sotsiaalmeedia hüved üles kaaluma katastroofilised kaotused meie inimväärikuses, õnnes ja vabaduses?

Sotsiaalmeediast täielikult eemale tõmbunud Lanier jääb siiski IT-optimistiks, nii et ta tänapäevase sotsiaalmeediaäri reeglite tutvustamise kõrval visandab ka pildi humanistlikust sotsiaalsest võrgustikust, mis võiks meile pakkuda rikkamat ja täiväärtuslikumat elu ning ühendusehoidmist maailmaga.

176 lehekülge

Rikas isa, vaene isa

13.51  sis KM

„Rikas isa, vaene isa”:

• purustab müüdi, et rikkaks saamiseks on vaja teenida kõrget palka

• seab kahtluse alla tõekspidamise, et teie maja on vara

• näitab lastevanematele, miks ei saa loota sellele, et koolis nende lastele raha kohta midagi õpetatakse

• defineerib ükskord lõplikult varad ja kohustused

• näitab teile, mida on vaja õpetada lastele raha kohta, et nad oleksid tulevikus edukad

Robert T. Kiyosaki on heitnud väljakutse üle maailma kümnete miljonite inimeste mõtteviisile rahast ning muutnud seda. Raamatu autori arvamused lähevad sageli tavatarkusega vastuollu ja seetõttu on ta saanud tuntuks kui otsekohene, kartmatu ja julge mees. Teda peetakse kogu maailmas kirglikuks finantshariduse propageerijaks.

Korra loetud

240 lehekülge

Miks me ostame

15.59  sis KM

Raamat põhineb aastatepikkusel uurimusel, mille jooksul jälgiti inimeste käitumist kauplustes, korraldati videovaatlusi, küsitleti ostjaid ja korraldati turu-uuringuid. Autor näitab, milliste kunsttükkidega saab kliendis ostuotsust tekitada, unustamata sealjuures, et ka kõige impulsiivsemal ostjal on alles teatud hulk tervet kahtlevat mõistust.
«Miks me ostame» on tõlgitud rohkem kui kahekümnesse keelde ja selle autor on tunnistatud suurimaks autoriteediks klientide ostukäitumise tundmise ja mõjutamise alal.
Kasulik ja meeleolukas lugemine jaekaupmeestele, aga ka tootejuhtidele ja lõpuks ostjatele endile, kes saavad teada, mis nendega tegelikult juhtub, kui nemad ja kaup samas ruumis kokku saavad.

Autor: Paco Underhill

Korra loetud

248 lehekülge