Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga ese). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu aluseks oleva eseme tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Juhend

Tagastamine toimub pakiautomaadi kaudu. 

Pakkige tagastatav pakk nii, et seda ei saaks ilma pakendit rikkumata avada. Eemaldage vana aadresskaart. Viige pakk enda valitud pakiautomaati ning saajaks märkige telefoninumber +372 5810 3193. Saatke pakk Tartu Ringtee Selveri Smartposti, DPD või Omniva pakiautomaati. Pakk jõuab e-poodi reeglina 3 tööpäeva jooksul.

 

Shipping & Delivery Omniva