Veebipoe eriart.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Eriart OÜ (registrikood 11726800), asukohaga Enelase 11-5, 61709 Soinaste.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, veebipoe valuutaks on euro. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Toodete tellimiseks valige sobiv toode ja vajuge nupule “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale.
  2. Kui tooted valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi lehel on näha kõik valitud tooted. Siin saab muuta toodete koguseid ja vajadusel eemaldada toode ostukorvist. Lisaks on võimalus kasutada ka allahindluskoodi, kui see on olemas.
  3. Kui kaubad valitud, sisenege tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „Mine maksma“.
  4. Tellimust vormistades täitke aadressväljad, valige sobiv tarne- ja makseviis.
  5. Vajutades „Esita tellimus“ viiakse Teid valitud panga lehele ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
  6. NB! Juhul, kui Teie tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb, suunatakse Teid tagasi eeltäidetud ostukorvi.

Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt. Tellimuse kinnitus saadetakse e-postiga.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu tarnitakse Euroopa Liidu liikmesriikidesse. Kauba saatmiskulud kannab ostja ja vastav hinnainfo kuvatakse saatmisviisi juures. Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks nii, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus, ja saata see e-posti aadressile info@eriart.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga ese). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva eseme tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda ostjalt kaup tagasi, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@eriart.ee või helistades telefonil: +372 5810 3193. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba ostjale üleandmist. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe kohta pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@eriart.ee või edastada telefonil: +372 5810 3193. Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.