Sisselogitud kasutajad koguvad ostude eest punkte, mida saab vahetada kupongideks. Lisapunkte saab ka registreerumise ning esimese ostu eest.
Kasutatud raamatud (suurem osa pakutust vaid korra loetud).
Meie maja
Original price was: 22.87 €.19.00 €Current price is: 19.00 €. sis KMJaanuarikuu hommikul kolib üks pere äsja ostetud majja Londoni äärelinnas. Selles pole midagi veidrat. Peale selle, et see maja on sinu oma ja sa pole seda neile müünud.
Fiona Lawson leiab koju tulles eest võõrad, kes kolivad tema majja. Ta on kindel, et see on eksitus. Ta ei ela oma abikaasa Bramiga koos, aga nad kasvatavad just selles majas ühiselt lapsi. Seda kutsutakse linnupesalahenduseks – kumbki vanem veedab osa nädalast poegadega ühises kodus, sest laste eluolu stabiilsust peetakse kõige tähtsamaks. Sel hommikul on aga Bram kadunud ning temaga koos ka lapsed. Miski ei allu enam Fiona kontrollile. Olukorda lahendada püüdes selgub aina enam see, kui sügaval valede mülkas tema mees siples ja kui vähe nad teineteisest tundsid. Samas pole Bram ainus, kelle teod ei kannata päevavalgust. Mõned saladused tuleks tõesti vaid endale hoida, nagu ka majad.
Louise Candlish on kirjutanud 13 romaani, nende seas „Meie maja“, millest sai nr 1 bestseller nii pehmekaaneliste, e- kui ka audioraamatute hulgas ning see võitis 2019. aasta Briti raamatuauhinna põnevike ja krimiromaanide kategoorias. Candlishi romaan „Need naabrid“ jõudis Sunday Timesi bestsellerite nimekirjas teisele kohale.
Korra loetud446 lehekülge
Miks me ostame
15.59 € sis KMRaamat põhineb aastatepikkusel uurimusel, mille jooksul jälgiti inimeste käitumist kauplustes, korraldati videovaatlusi, küsitleti ostjaid ja korraldati turu-uuringuid. Autor näitab, milliste kunsttükkidega saab kliendis ostuotsust tekitada, unustamata sealjuures, et ka kõige impulsiivsemal ostjal on alles teatud hulk tervet kahtlevat mõistust.
«Miks me ostame» on tõlgitud rohkem kui kahekümnesse keelde ja selle autor on tunnistatud suurimaks autoriteediks klientide ostukäitumise tundmise ja mõjutamise alal.
Kasulik ja meeleolukas lugemine jaekaupmeestele, aga ka tootejuhtidele ja lõpuks ostjatele endile, kes saavad teada, mis nendega tegelikult juhtub, kui nemad ja kaup samas ruumis kokku saavad.
Autor: Paco Underhill
Korra loetud248 lehekülge